op naar 2018 vanuit Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu op naar 2018 vanuit Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

op naar 2018 vanuit Auckland

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 December 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Beste allemaal,
Ik wens jullie vanuit Auckland, Nieuw Zeeland het allerbeste voor het nieuwe jaar maar eerst nog even dit!
Maak er een mooi einde van met de liefdevolle mensen om je heen! Sluit het jaar op een fijne manier af en ga voor de volle 100% voor het nieuwe jaar 2018 staat voor de deur en ik hoop met heel mijn hart dat dit een mooi, gezond en liefdevol jaar gaat worden voor iedereen, maar weetje 80% hiervan heb je zelf in de hand dus ben die lieve, vriend/in, man, broer, zus, tante, oom, opa,oma, kind,kennis etc....en maak er het beste van met z'n alle!! Ik wens voor iedereen het beste dus haal ook het beste uit 2018!! Heel veel Liefs Lieke

• 30 December 2017 - 16:36

Peter Raaijmakers :

Beste , lieve lieke ook voor jouw een hele fijne jaarwisseling aan de andere kant van de wereld en hopelijk een mooi vervolg van je wereldreis, pas goed op jezelf en We kijken al uit naar medio 2018 om met je al deze avonturen te delen
    En dan iets leuks te organiseren bij je terug komst.
    Je vader en moeder. Xxx

• 31 December 2017 - 12:10

Tante Netje:

Hoi Lieke dat het voor jou net zo mooi mag worden als in 2017 dus veel geluk in 2018.