Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu Tasmanie - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Tasmanie

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 Oktober 2017 | Australië, Tasmania

Lieve allemaal, Ik ben nog steeds in Tasmanië, na de great ocean road trip per camper die echt te geweldig was voor woorden, meteenweer in een nieuw avontuur gestapt, dit maal geen camper maar een auto. Tijdens de 1e dag probeerde we een planning te maken en hostels te boeken, we kwamen er al snel achter dat Tasmanië toch best prijzig is, hostels zijn er amper te vinden dus het worden voornamelijk hotels! Wel lekker luxe natuurlijk na al die tijd hostels maar ook een bittere pil voor de portemonee! mja het is een kans die je maar een keer krijgt denken we dan dus we gaan er maar gewoon voor. Tijdens onze roadtrip zijn we op verschillende plekken gestopt om even rond te kijken, een foto te maken, te wandelen of om er te overnachten. Van hele oude dorpjes (of beter gezegt gehuchten, veel groter was het vaak niet) naar een wat kleine stad naar een dorp en zo door. Onderweg rijden we door hele mooie heuvel en bergachtige landschappen, die ook nog een alle kleuren groen hebben die je maar kunt bedenken! Echt ontzettend mooi! Van landweggetjes naar wegen door de bergen en natuurlijk stukjes snelweg! Het is zo afwisselend maar echt heel erg prachtig! De foto's die ik heb toegevoegd aan mijn album zijn van de blue mountains, de great ocean road en Tasmanie. Op de foto's kun je niet zien dat onze actieve avontuurtjes ons nogal wat doorzettingsvermogen kostte! Van spierpijn, tot hiken in de hagel, tot zadelpijn van het mountainbiken! Kortom ook een erg actieve en sportieve trip is het :)
Nog 1,5 dag genieten van Tasmanië en dan vliegen we terug naar Melbourne waar ik 6 dagen heb om deze mooie stad te gaan ontdekken en waar op 4 november mijn tripje gepland staat om te gaan zwemmen met dolfijnen! Ook daar kijk ik natuurlijk maar weer al te graag naar uit! Op 6 november zal ik Australië gaan verlaten en vlieg ik naar weer een nieuw land! NIEUW ZEELAND!
Hoop dat jullie allemaal weer meegenieten met de foto's en mijn verhalen! En vergeet niet te genieten daar in dat koude kikkerlandje ;)

Liefs Lieke

  • 14 November 2017 - 12:10

    Elly Brouwers:

    Hoi Lieke
    Leuk om dat alles te lezen en fotos te zien....
    Wens jou nog een goede reis en vakantie....
    Groetjes Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tasmania

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Deel 2;) van NL naar Zuid Amerika

24 Januari 2018

Thailand

12 Januari 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 13305

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: