einde safari - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu einde safari - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

einde safari

Blijf op de hoogte en volg Lieke

22 Juli 2017 | Zuid-Afrika, Gardens

Afgelopen week geen Wi-Fi gehad vandaag komt het einde van de tour erg dichtbij...morgen is het voorbij! 24/7 36 dagen lang heb ik met ontzettend leuke mensen van over de hele wereld mogen delen! Een heel speciaal begin van mijn wereldreis ?? nu is het tijd om afscheid te nemen maar gelukkig niet voor alt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Gardens

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Deel 2;) van NL naar Zuid Amerika

24 Januari 2018

Thailand

12 Januari 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 13190

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: