inpakken - Reisverslag uit Mensfort, Nederland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu inpakken - Reisverslag uit Mensfort, Nederland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

inpakken

Blijf op de hoogte en volg Lieke

03 Mei 2017 | Nederland, Mensfort

2 dagen flink ingepakt...het wordt al aardig leeg in de kasten en aan de wanden! Verder nog even verder gekeken op internet waar wil ik nou toch heen als ik afrika gezien heb? Waar vlieg ik goedkoop heen? En is het daar dan ook betaalbaar? En ga ik dan het vliegticket boeken als het in prijs verlaagd is of niet? Er schiet zoveel door mijn hoofd eigenlijk zou het gewoon tijd moeten zijn om te vertrekken en dan zie ik wel hoe het loopt...tot nu toe gaat het me goed af en duurt elke dag te lang ???? maar 1 ding waar ik tegen op zie hoe krijg ik straks in hemelsnaam die backpack ingepakt ???? maarja dat is zorg voor later! Eerst nog genieten van deze break! Morgen gezellig naar Breda en s avonds uit eten op en top genieten dus ????

  • 06 Mei 2017 - 21:25

    Tante Joke:

    Hallo Lieke,
    Dank dat je me hebt in je netwerk ! Ik ga je met heel veel interesse volgen en bij tijd en wijle zul je ook een reactie krijgen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 13244

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: