Het vervolg cairns - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu Het vervolg cairns - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Het vervolg cairns

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

27 September 2017 | Zuid-Afrika, South Africa

Mijn avontuur in Australië gaat verder in Cairns daar kwam ik 13 september aan om vervolgens langs de kust naar beneden te gaan reizen. Tijdens mijn tijd in Afrika contact gehad over mijn reis plannen met 2 meiden uit Nederland die een soort van dezelfde plannen hadden. Wat gebeurde er dan ook op mijn 1e dag in Cairns...1 van hen Lizzy was zo oplettend dat ze me heel toevallig had gespot en dat we in hetzelfde hostel verbleven. Nadat ik de stad had verkend en mijn eten had gemaakt gezellig een drankje gedaan met Lizzy en inmiddels was Maartje ook gearriveerd een gezellige Hollandse boel dus...Dat bleek ook toen we elkaar leerde kennen!

Verslag uit: Zuid-Afrika, South Africa

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017