Dag Kaapstad - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu Dag Kaapstad - Reisverslag uit Gardens, Zuid-Afrika van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Dag Kaapstad

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

09 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Gardens

Dag Kaapstad hello bazbus
Inmiddels alweer een paar dagen onderweg met de Baz Bus een backpackers bus die je ophaalt en afzet bij het hostel wat jij gekozen hebt ideaal dus. Mijn eerste bestemming met deze bus was Stellenbosch wel bekend van de wijn... Geen wijn proeverij gedaan maar wel het stadje verkend waar ontzettend veel kerken staan. Lekker rond geslenterd en in de avond heerlijk wezen eten bij de Griek ja sorry haha kon het niet laten!
De volgende dag met de bus naar Hermanus gegaan. Hier kun je in deze tijd van het jaar veel walvissen spotten in de baai. Ook loopt er een mooie wandelroute langs de kust. Het is echt geweldig om de walvissen van zo dichtbij te zien, en dan besef je nog meer hoe ontzettend groot ze zijn!!
Na mijn bezoek aan Hermanus verder gegaan naar mosselbay waar ik in een oude trein sliep op het strand!(mosselbay is tevens het officiële begin van de garden route)  Heerlijk wakker worden s'ochtends met het geluid en geur van de zee en de opkomende zon! Ook hier weer een leuke wandeling gedaan met een leuk gezelschap die ik gedurende de busrit en in het hostel leerde kennen. Ook deze wandeling was weer prachtig langs de kust! Ook nog even genoten van het strand natuurlijk het blijft hier wel winter maar het weer is niet verkeerd 15 tot 18 graden.
Na mosselbay was het tijd voor het dorpje Wilderness. Ik sliep hier in een hostel met een ontzettend mooi uitzicht over het strand. In de avond maar weer eens voor mezelf gekookt! Het kan niet altijd luxe zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Gardens

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Deel 2;) van NL naar Zuid Amerika

24 Januari 2018

Thailand

12 Januari 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 13223

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: