dag 1&2 - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu dag 1&2 - Reisverslag uit Stone Town, Tanzania van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

dag 1&2

Blijf op de hoogte en volg Lieke

17 Juni 2017 | Tanzania, Stone Town

Hier alles Goed!! Na mijn geannuleerde vlucht kon ik daarna gelukkig weer snel rlxen op fe andere vluchten, tijdend mijn tussenstop in adis Abeba nog vriendjes gemaakt met AJ (zie foto) ?? Vandaag dag 2 vanmorgen met de boot naar zanzibar gegaan en vandaag een stad en kruiden tour gedaan! Nu even rlxen en dan met de groep en hapje eten! Leuke groep trouwens heel veel komen uit Australi

  • 18 Juni 2017 - 11:01

    Willem En Peter:

    Fijn te lezen dat, na een ietwat hectische start, de reis verder prima is verlopen en dat je nu al leuke dingen aan het doen bent. We'll keep in touch. Hug van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Stone Town

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Deel 2;) van NL naar Zuid Amerika

24 Januari 2018

Thailand

12 Januari 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 13222

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: