Thailand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lieke Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

24 Januari 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

inmiddels heb ik Kuala lumpur bezocht en daar heerlijk genoten! Nu in Thailand aan het genieten van de zon en de regen, geloof me dat is af en toe echt een opluchting als het 30 graden is :) een duik in de zee is al bijna niet meer verfrissend haha het water is namelijk ook erg warm. Maar mag natuurlijk niet klagen, dus dat doen we dan ook niet. Mijn dagen bestaan uit het algemeen uit, uit ontbijten ( een goede bodem is wel zo fijn) een beetje rond rijden op de scooter naar een mooi uitzichtpunt, een mooie wandeling of een heerlijk strand. Soms een dagje met de boot naar een ander strandje (deze zijn vaak overbevolkt omdat ze zo bekend zijn zoals Railay beach) beetje rond snuffelen in de winkeltjes natuurlijk dat hoort er tenslotte ook bij... een keer een massage of een manicure of pedicure het kan hier allemaal en wat kost het je een massage van een uur tussen 7 en 10 euro, pedicure of manicure 5 euro, ja het klinkt bijna ongelofelijk! Ten slotte ben ik ook afgekickt van de alcohol na Australië en nieuw zeeland dat het me hier ook niet zoveel doet dat het hier goedkoop is! haha gek kind zou je bijna zeggen...morgen maar eens een lekker cocktailtje want dat heb ik wel verdiend ;) haha
dit was het weer even voor nu, veel liefs en groetjes uit thailand, ow en voor diegene die het willen weten ik blijf hier nog 2 weken dan naar singapore en dan naar Argentina!!! Kijk er nu alweer ontzettend naar uit maar eerst nog even genieten van een mooi stukje Thailand (Koh Lanta, Krabi en Ao nang)

Liefs Lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 April 2018

Van Patagonië langzaam richting de zon

07 Maart 2018

Deel 2;) van NL naar Zuid Amerika

24 Januari 2018

Thailand

12 Januari 2018

Laatste weken NZ

30 December 2017

op naar 2018 vanuit Auckland
Lieke

Op wereldreis vanaf 15 juni 2017! eerste bestemming Tanzania, vanaf daar ga ik met een mooie safari door Afrika in 36 dagen richting Kaapstad gaan :) Verder staan de volgende langen hoog op mijn lijstje: Argentinië, Nieuw Zeeland en Australië. Je kunt me ook volgen op facebook en instagram: https://www.facebook.com/LiekesWorldtrip/ instagram: Liekesworldtrip

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 13192

Voorgaande reizen:

17 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

21 April 2017 - 14 Juni 2017

Voorbereiding wereldreis

Landen bezocht: